poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Petitki Lubisie!

Haaaaaaaaaaaaaaa czy słyszeliście?
Ja w związku z tym że nie mam telewizora w domu jestem uwolniona od reklam;)
Na szczęście mam bystrą siostrę, która zawsze myśli o Oliwce i wykombinowała świetny plan.;)
I tak zrobiłam. Polecam wszystkim którzy tak jak ja lubią zabawki CZUCZU!!

Zasady są proste ponieważ trzeba kupić 5 petitków lubisiów, ze specjalnej "kolekcji" pójśc do punktu np Inmedio i te 5 opakować wymienić na jedną z 3 zabawek CZUCZU





To banalnie proste i TANIE rozwiązanie.
W sklepie taka zabawka to koszt 20-25zł
Zaś koszt petitka Lubisia to 1,50zl.
Wychodzi za zabawkę 7,50zł.
;))))))))) i jeszcze ma się przyjemność z jedzenia.


Nam udało się zdobyć literki i cyferki. Mam nadzieje ze za rok-dwa Oliwia będzie zachwycone tą zabawa ;))
Póki co dopadło nas choróbsko...
Buziaki i uściski;))


P.S. nie dajcie się zwieść słońcu bo bywa fałszywe z tym wiatrem...

2 komentarze:

  1. My mamy 5, ale nie wymieniliśmy jeszcze.
    Też nie wiem z reklamy, tylko kupiliśmy patrzymy i szok, że trzeba mieć tylko 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystając z okazji chciałabym jeszcze oczywiście angielski ;)) mam nadzieję że w moim miejskim imedio będą jeszcze do wymiany ;))))

      Usuń