wtorek, 6 sierpnia 2013

Boje się

Co jeśli nie zobaczę jak dorastasz,
Co będzie z Tobą gdy zabraknie mnie,
Czy ktoś się Tobą tu zaopiekuje,
Czy będę patrzeć jak rozwijasz się,

Ref.
Boję się, doświadczyć Twoich łez z daleka,
Pomóż mi i nigdy nie poddawaj się,
Boję się, że nic mnie tutaj już nie czeka,
Pomóż mi i nigdy nie zapomnij mnie.

Co jeśli potkniesz się, a mnie nie będzie,
Czy ktoś pomoże Ci bezpiecznie wstać,
A gdy zakochasz się na całe życie,
Czy ktoś po Twojej stronie będzie stał.

Ref.
Boję się, doświadczyć Twoich łez z daleka,
Pomóż mi i nigdy nie poddawaj się,
Boję się, że nic mnie tutaj już nie czeka,
Pomóż mi i nigdy nie zapomnij mnie.

Ten utwór jest przepiękny i gdy słucham go to myślę tylko o Oliwii.

Odsyłam Was do posłuchania jeśli nie będzie leciał w tle KLIKNIJ TUTAJ


4 komentarze: