sobota, 8 lutego 2014

LUTY 2014r-przeprosinki ;(

Hop hop czyta tu ktoś?
Jak ja Was wszystkich serdecznie przepraszam że ja tak zniknęłam i bez słowa bez niczego...brzydko się zachowałam i wiem o tym i PRZEPRASZAM, przepraszam, prze-pra-szam. ;((((( wstyd mi.
Nie będę się tłumaczyła, powiem tylko że wiele razy chciałam coś napisać ale jak to się mówi "wiecznie coś!"
Dużo się u nas działo, o tym co dokładnie będzie już niedługo. OBIECUJE i tym razem tak właśnie będzie.
Mimo mojej nieobecności statystyki  mówią mi że Wy tu jesteście, i czytacie i zaglądacie!!!!
Jak ja się cieszę. bo jesteście prawda??
Przepraszałam Was już? Chyba cały tydzień bym musiała!!
PRZEPRASZAM.
Wybaczacie?


10 komentarzy:

  1. Wybaczymy pod warunkiem, że obiecasz poprawę;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! choćbym miała pisać z telefonu to TAK!
      ;)

      Usuń
  2. Jako wieloblogerka rozumiem co czujesz, też czasem mam wyrzuty sumienia wobec stałych czytelników, może nie bloga dziecięcego, ale okołowarszawskiego, to jednak wszystko pozostaje tak samo. Jeśli powoli tracisz zapał i sens, to pozwolę sobie nieco Cię zmotywować. Blogi takie jak ten są w sieci potrzebne. Ważne są nie tylko ambitne, parentingowe, z kupą ważnych spraw i reklam między wierszami. Ważne są także te piszące o dzieciach z problemami rozwojowymi, jednak oswajające zwykłych ludzi z odmiennością. Dzieci wszak wszystkie są kochane, ale nie zawsze ich zachowanie jest rozumiane. Lubię do Ciebie wpadać z wizytą, dzięki Tobie mniej boję się autyzmu i wszystkich jego konsekwencji. Moje dziecię jest z tych małomównych, więc oczywiście (jak większość mam, których pociechy z tym czy z tamtym się spóźniają) schizuję, a blogi takie jak ten stawiają mnie do pionu. Że bywa i tak, ale nadal jest fajnie odkrywać świat na nową z małą istotą tuz obok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za te słowa!!!!!
      Dodałaś mi skrzydeł ;))

      Usuń
  3. To czekamy na wasze newsy.... a poprawa obowiązkowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to już bywa, że matki czasu nie mają a jak mają to wykorzystują go w inny sposób :)


    www.wiedzmanamiotle.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej bym swój wolny czas przespala. Hehe ale nie potrafię. ;P
      Witam na blogu Pani Wiedzmo ;)

      Usuń