poniedziałek, 25 marca 2013

pytania do czytelników...

My już po neurologu, po endokrynologu, po psychiatrze i po wojewódzkiej komisji lekarskiej...
Koniec jeźdzenia póki co po lekarzach. Czekam na pismo z orzeczeniem...
Przez te parenaście dni nie miałam czasu pisać ani czytać ani komentować... Pewnie gdyby nie to że mam full pytań do Was czytelników, ktorzy mam nadzieje jeszcze tu zaglądają, to pewnie nie napisałabym dłuuuuuugo dłuuuuuuuuuugo...

Pytania z kategorii PRZEDSZKOLE (integracyjne)
1. Jakie papiery są potrzebne do złożenia aby dziecko przyjeli do przedszkola poza tymi ktore daja w sekretariacie, po za tymi podstawowymi. (orzeczenie? opinia z PPP?)
* Orzeczenie mamy, zaś opinia z PPP nie, ponieważ Panie odmówiły wystawienia takiej opinii dla Oliwkii, mimo tego że wiedzą jak bardzo zależy mi na tym przedszkolu.
2. Jak to jest z pieluchami w przedszkolu?
* Czy można "zdobyć" jakiś papier który da ten przywilej noszenia pieluchy dziecku?
3. Jak jest z dietą dziecka. Czy trzeba dostarczyć jakieś dokumenty? Aby przestrzegano dziete bezmleczną, bezglutenową, bezcukrową...?
4. Jakie zajęcia przysługują dziecią z przedszkolu w grupie integracyjnej? SI? dogoterapia? psycholog? logopeda?

Pytanie z kategorii PPP
1. Ile godzin zajęć miesiecznie można wywalczyć dla naszych dzieci?

Pytania z kategorii DOM
1. Zaparcia!! zaparcia!! ja wykorzystałam juz chyba wszystkie sposoby... ale może ktoś zna sposób o którym jeszcze wciąż nie wiem...
2. tablet- jaki macie model? i jakie programy polecacie?


Jeśli znasz odpowiedź na któres z pytań, bądź wiele z nich to proszę napisz niżej odpowiedź bądź wejdź na mojego FACEBOOK-a i zostaw mi wiadomość lub na FACEBOOK OLIWKII
Mój @ to hartusia88@gmail.com

BĘDĘ niezmiernie wdzięczna za jakiekolwiek informacje.
pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Kurczaczek w niczym nie pomogę - przedszkole mamy najzwyklejsze z najzwyklejszych, z MOPS'u nam się nic nie przysługuje ...

    Trzymajta się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały blog! to cudowne widzieć jak Pani sobie świetnie radzi ze wszystkimi wyzwaniami od losu i też znajduje czas na prowadzenie bloga :) Proszę wypróbować z Oliwką nasze narzędzie terapeutyczne na tablety DrOmnibus - zestaw zaprojektowanych przez doświadczonych terapeutów-praktyków gier dla dzieci z trudnościami i wbudowanym systemem śledzenia postępów dziecka. Zapraszamy na naszą stronę www.dromnibus.com :)

    OdpowiedzUsuń