wtorek, 5 lutego 2013

złoty środek

Ooooooooooooooooooooo jak mi się marzy taki 'złoty środek', "zaczarowany ołówek', czterolistna koniczynka albo chociaż złota rybka...
Co ja bym zrobiła gdybym je miała;))))))))))))
Uszczęśliwiłabym i pomogła wszystkim którzy tego potrzebują...
Jak mi się marzy taki stan ducha, uczucie spełnienia, uczucie radości i szczęścia.
Dla mnie szczęściem jest dawanie go innym.
Nie skromne powiem że uwielbiam pomagać i robię to tak często jak tylko mogę od dawna.


Sama uważam że moim NAJWIĘKSZYM I JEDYNYM SZCZĘŚCIEM jest OLIWKA!!
Jej zdrowie i samodzielna egzystencja była by dopełnieniem szczęścia.




Nie pisałam długo ponieważ całą sobą angażowałam się w apele o 1% dla Oliwkii.
Spotkało mnie dużo dobrego w tym czasie;))))))))

Ale też jedna nie miła  sytuacja której byłam świadkiem, nie będę się rozpisywać na ten temat, powiem tylko że nie sądziłam że ludzie są tak bezuczuciowi.
Mam nadzieje że spotka tę kobietę, jej rodzinę i wnuki wszystko co dobre, żeby nigdy nie musiała nikogo prosić o 1% ani czuć się tak jak osoba którą potraktowała nie ludzko!


Dla tych którzy są zniesmaczeni i oburzeni apelami dla potrzebujących dzieci mogę życzyć tylko dużo zdrowia dla ich najbliższych i trochę więcej ZROZUMIENIA.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dziękuję jeszcze raz i jeszcze i raz i znów wszystkim którzy ze mną zaangażowali się w publikację danych potrzebnych do przekazania 1% podatku na FB i sms-owo, przede mną jeszcze dużo pracy, aczkolwiek czekam na wizytówki.

(Oliwką ćwiczy taniec szczęścia dla wszystkich cudownych ludzi którzy są z nami)
;*******************************************************************

Dobrą wiadomością jest też fakt iż Oliwią lada dzień zacznie zajęcia Integracji Sensorycznej!:))




4 komentarze:

  1. super te zajęcia to podstawa, a wizytóweczke mam nadzieje ze nam pokazesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się z tych zajęć jak szalona;) Pani Róża z którą jestem umówiona jest najlepsza jaką znam;))
      A wizytóweczki oczywiście że pokaże:)

      Usuń