piątek, 2 sierpnia 2013

ojojoj co ze mnie za matka...

Hey!


Ale dałam ciała już tu nie zaglądałam bardzo bardzo dawno.
Wybaczcie.
Wasze @ mnie motywują do napisania w końcu, dziewczyny dziękuję za wszystkie wiadomości, pytania, opinie, ciepłe słowa..... jesteście kochane;*******

U nas od ostatniego wpisu nie wiele się właściwie zmieniło.
Oliwia idzie za miesiąc do przedszkola OBY OBY OBY OBY OBY.
Zajęcia w poradni z naszą Panią Kasią odwołane na cały sierpień.-Udanego urlopu życzymy ;))))))
Tak więc po za leniuchowaniem, ciastolina, spacerami, działką i zakupami nie robimy nic nadzwyczajnego.









W tym roku jedziemy nad morze. Oliwia dostała prezent od dziadków i jedziemyyyyyyyyyyyyy:) To tylko 6 dni ale w końcu jakaś odskocznia od tych szarych bloków.

Wypisałam wniosek o dowód dla Oliwii. U fotografa był szał ciał. Ale zdjęcie zostało zaakceptowane przez Urząd. Fotograf świetna to i zdjęcie udane. Niedługo będziemy mogły pojechać gdzieś dalej.





Działka spisuje się rewelacyjnie, Oliwia uwielbia tam spędzać czas. Najlepiej cały czas w basenie albo podlewając wszystko...nawet chodnik:P





Mam nadzieje ze zdrówko Wam dopisuje jak może tylko, a uśmiech pojawia się najczęściej jak się da.
pozdrawiamy z "tropików" ;))))))))))))))))))))



4 komentarze:

  1. Byle do przodu. ;)

    My też od września debiutujemy w przedszkolu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko miesiąc.
      Ależ będę za nią tęsknić te parę godzin.

      Usuń
  2. Dziś intensywnie myslałam o tym że dawno nie slyszelismy co słychać u Was jestem więc chyba wiedzmą bo gdy weszłam na strone okazało się ... że jest! i to pare dni temu dodany post.
    Nawet chodnik potrzebuje troche opieki i czułości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże się cieszę że jesteś i czytasz;)
      Teraz już wracamy do pisania mam nadzieje że systematycznego w miarę;)

      Usuń