środa, 9 stycznia 2013

Dobre uczynki # 1

Witajcie, miał być smutny post odnośnie tego że jest mi smutno i źle.
Ale o tym innym razem.

Wczoraj robiłam porządki (kto mnie zna ten wie że od pewnego czasu chciałam tanio sprzedać ubranka i buciki itd po Oliwce), ale zrezygnowałam z tego planu i postanowiłam wszystko oddać ;)

Wczoraj już 4 wielkie torby trafiły do 2 mamusiek i ich pociech;)) :**
Prawdopodobnie dziś idę zanieść kolejna torbę z ubraniami po mnie ;))

Na obecną chwilę mogę pomóc potrzebującej mamie oddając łóżeczko drewniane oraz wyprawkę 0-3-6mca. (dla dziewczynki)
(odbiór osobisty)
Mam też do oddania bajki na DVD oraz projektor do rysowania wzorów. (podkładka i lampka)
Oraz ławę pod tv.
Jeśli czytają to osoby z Polkowic lub okolic to bardzo proszę o udostępnianie na FB bądź słownie.

Zależy mi na czasie. 

Pozdrawiam i ściskam ;))



4 komentarze: