niedziela, 6 stycznia 2013

Zapowiedź

Ale się zapowiada miesiąc... STYCZEŃ niegdyś mój ulubiony miesiąc.
Można wiele zmian wprowadzić w życie, postanowień,
do tego moje urodziny (25te),
odwiedziny mojej kochanej Paulinki:*
odwołanie na myśl o którym miękną mi kolana, sama nie wiem czemu
wizyta u nowego psychiatry w Wro z dalszą diagnozą
sąd
samotność która powoli mnie odwiedza w śnie i informuje że nie dam sobie rady...
stowarzyszenie "Radosne Serca" i mnóstwo formalności papierkowych...
załatwienie 1% dla Oliwki oraz większej liczby godzin zajęć

Taki to miesiąc niegdyś ulubiony, dziś bardzo pracowity i całkowicie mi obcy.

Ale trzeba spiąć tyłek i brnąć po swoje:)))

Dość pesymistycznie ale cóż realia naszego życia.


Chwila relaksu którą wykorzystuję ostatnio na oglądanie filmów o tematyce autystycznej.
Ostatnio był film TOMEK I JA, Teraz parę słów o filmie CZARNY BALONIK








Kolejny piękny wzruszający film o ogromnej miłości i poświęceniu. Na początku oglądając ten film byłam wystraszone, przerażona...myślałam sobie "o nie, Oliwka musi zacząć mówić ja nie chcę tak żyć" takie myśli miałam w głowie, nadal tak jest. Ale ogólnie rzecz biorąc to film warty oglądania. We mnie wzbudził wiele emocji tak jak "Tomek i ja"










Miłego oglądania i buziaczki:********



2 komentarze:

  1. Nie znalazłam niestety tego filmu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.seans-online.eu/search,czarny-balonik.html
      miłego oglądania :))

      Usuń