niedziela, 27 stycznia 2013

1% dla Oliwkii ;)

Witajcie!

Mam do Was OGROMNĄ prośbę.
Doczekałam się danych niezbędnych do przekazania dla Oliwkii 1% podatku.
Czy są wśród Was osoby chętne do przekazania 1%.??





Bardzo mi na tym zależy.

Dla osób nie w temacie, ja tych pieniążków z konta nie mogę sobie wypłacić i kupić za niego czegoś.
Tymi pieniążkami mogę dysponować tylko na niektóre cele np.:
Operacje, leczenie, rehabilitacja, zakup leków, sprzętu medycznego, rozwojem intelektualnym, psychicznym i fizycznym podopiecznego, zalecane przez kompetentne osoby tj.(psycholog, lekarz, terapeuta, instruktor, pedagog, społeczny opiekun środowiskowy)
Oryginalne faktury, rachunki oraz bilety komunikacyjne jednorazowo muszą mieć łączną kwote minimum 100zł.
Polega to na tym że np. idę do apteki. kupuje lekarstw za minimum 100zl i płace ze swoich pieniążków, biorę rachunek bądź fakturę, dokładnie ją opisuje z tyłu i wysyłam na adres fundacji.
Mogę zebrać faktur i rachunków na kwotę np 700zł o ile mam taką sumę w portfelu i o ile BYŁO TYLU LUDZI DOBREJ WOLI I OLIWIA DYSPONUJE TAKA SUMA na swoim koncie KRS.
Te faktury i rachunki nie mogą być starsze niż 3 miesiące.

To nie jest takie proste jak się nie którym wydaje. Niestety.

Za każdy 1% serdecznie dziękuję i proszę o pisanie mi, ponieważ chciałabym każdemu z osobna podziękować. Jeśli ktoś nie może przekazać swojego 1% to proszę udostępnić ten wpis może poprzez udostępnianie znajdą się inne osoby chętne by pomóc. Poproście w moim imieniu. Rodziców, ciocie,wujków, braci, siostry, KAŻDY GROSZ JEST NA WAGĘ ZŁOTA:)







;*************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz