czwartek, 6 grudnia 2012

^^ Mikołajki ^^

6 grudnia ;))))))))))))))))))))))))))
ajajajajajajajajajjjjjjjjjjj to co tygryski lubią najbardziej czyli PREZENTY :))
Dla mojej Oliwki najlepszy prezentem było że mogła pójść na arteterapie na zajęcia które uwielbia.
Spotkała się z koleżanką, pobawiły się, poćwiczyły, potańczyły, porysowały, wierciły się w kólkach.
Tak nie wiele trzeba jej do szczęścia. Mikołaj przyniósł dziś Oli tylko parę "słodkości" i karty memory z serii "tomek i przyjaciele" - Nowy ulubiony bohater. 
O 18 mają przyjechać moi rodzice i jak to mówi moja mama "będzie show" , już się nie mogę doczekać. Mam nadzieje ze dziadkowie nie zaszaleją za bardzo. Ale to dopiszę później.
Jutro mamy zajęcia z pieskiem, a później jedziemy do neurologa, kierowca zgłosił się dzisiaj na całe szczęście bo musiałabym odwołać wizytę i czekać pewnie z 2 miesiące na nową.
Ja dostałam dziś od mikołaja obowiązkowe warsztaty w urzędzie pracy a przecież byłam grzeczna ;PP
prezentem jest dla mnie uśmiech Oliwii i jej "rozgadana" buzia.

Uciekam tym czasem, a później tak jak obiecałam wpadnę napisać jak dziadki się spisali i co to ten czerwony starszy Pan nam przyniósł.

Buziaczki dla czytelników :)):**

Jest godzina 19 rodziców nie ma jeszcze...
A ja odebrałam przed chwilą telefon z bardzo smutną wiadomością. ;((
LOSIE MÓJ OGARNIJ SIĘ I POZWÓL MI CIESZYĆ SIĘ ŻYCIEM.

proszę ;(

4 komentarze:

  1. Martuś musimy byc silne dla naszych maluchow:) gdzies na demotywatorach zobaczyam tekst w stylu: Jesli zycie Cie caly czas napieprza wstań i powiedz-bijesz sie jak ciota:D
    Wiem ile nerwow i wysilku wkladasz w walke o wszystko. Tak samo jest u nas:) ale nuczylam sie cieszyc z malenkich postepow, malenkich rzeczy i jest latwiej. Staraj sie nie przejmowac sprawami, ktore nie sa zalezne od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Patrycja za te wszystkie słowa otuchy.
    Wczoraj wieczorem opadłam z sił.
    Ale opisze to w dzisiejszym poście.
    :*************

    OdpowiedzUsuń