poniedziałek, 17 grudnia 2012

Bardzo ważny tydzień

Dziś poniedziałek. Lubię poniedziałki bo dają możliwości do działania.
Mam nadzieje że choroba nam odpuści i to będzie dobry tydzień:)
Dziś wybrałam prezent dla Oliwki wspólnie z chrzestnym.
DUŻY ZESTAW MANIPULACYJNY 

Jedna "zabawka" z listy już niedługo będzie do dyspozycji Oliwki :)
Bardzo mnie to cieszy ponieważ ma ona wiele możliwości i rozwinie jej zdolności koncentracji;)

Jeszcze myślę żeby zamówić coś w zamian za krzesełko uczydełko które udało się sprzedać. W prawdzie nie drogo ale zawsze to pieniążki które można dobrze wykorzystać. A tym samym sprawić radość innemu dziecku i innym rodzicom;)

Jakie Wy macie pomysły na prezenty pod choinkę dla swoich dzieci? mężów? chłopaków? rodziców? ;)))


2 komentarze:

  1. Ja kupila stoliczek edukacyjny fisher price, wszelkie edukacyjne juz ma i postanowiłam ze w święta niech się nacieszy czymś swobodnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Oliwia jakoś już nie chce się bawić tymi fisherowymi. Postanowiłam wszystko sprzedać bo ma bardzo mały pokoik i powoli się nic nie mieści.
      Dla swobody układa taka grę "buziaki śmieszaki" ;)

      Usuń