poniedziałek, 31 grudnia 2012

żegnaj 2012

Niech ten rok się kończy, niech spada!!
Nasz kraj pozostawia mnie w przekonaniu że jest chory! bardzo chory!  (opisze to gdy będę miała więcej czasu)
Miały być zdjęcia prezentów Oliwki ale niestety brak aparatu póki co powoduje że nie chce wrzucać jakiś beznadziejnych zamienników robionych moim telefonem...
Mam nie miła przygodę z pewnym sklepem internetowym, Prezent od chrzestnego w końcu przybył do nas, lecz kurier kazał za niego zapłacić, kiedy ja robiłam przelew 17grudnia;/
Nie wiem czy zaszła pomyłka czy po prostu chcą wykorzystać ludzką głupotę, naiwność, to szaleństwo świąteczne... W środę będę dzwonić bo póki co napisałam @ i nikt nie odbiera to nie będę jak wariatka dzwonić jeśli tam nikogo nie ma...
Oby się wyjaśniło bo ołysieje z nerwów.

Odwołanie prawie gotowe, również zaniosę w środę.

Oliwia dziś jedzie do babci i dziadka, zobaczymy jak im minie nocka. Bardzo dawno u nich nie była...
Lecę szykować plan dnia dla babci 24 godzinny, pakować mała i jeszcze dziś...
na zajęcia do Pani Kasi ;))))

A WAM ŻYCZĘ SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU
OBY BYŁ LEPSZY, ZDROWSZY, WESELSZY, ;))))))))))))))))) ;**

6 komentarzy:

  1. oby przyszły rok był weselszy i zarazem spokoniejszy. A przede wszystkim zdrowszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w roku 2013 ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. by wszystko się wyjaśniło i najlepsze zyczenia noworoczne

    OdpowiedzUsuń